Сьогодні практично всі провідні автовиробники світу, ще на заводі встановлюють ксенонове світло як штатне обладнання автомобіля. Це принципово нова технологія світла, заснована на світінні електричної дуги, що утворюється при пропущенні електричного струму через газове середовище. Встановлення ксенонового світла набирає все більшу популярність серед автолюбителів. Це явище має логічне пояснення, ксенонові лампи економічні і довговічні. Ксенони, на відміну від галогенних ламп, не бояться перепадів напруги, мають значно більший термін експлуатації, в два рази менше споживають струму, зменшуючи навантаження на генератор, а завдяки високій яскравості і інтенсивності ксенонового світла, покращуєть освітлення дороги на 40%, збільшується зона і кут огляду, навіть в умовах поганої видимості. Світло ксенонових ламп по своєму спектру, який максимально наближений до природного, денного світла, є комфорним для водія та пасажирів. А приємне освітлення при візуальному сприйнятті, це безпека і комфорт. Ксенонові лампи - це газорозрядне джерело світла високого тиску, яке працює використовуючи принцип світлової дуги. Герметична, газорозрядна колба з кварцового скла, наповнена парами ртуті і сумішшю інертних газів, одним з яких є ксенон. Щоб ксенонова лампа запалилася, необхідно подати напругу в 25000В, а робоча, постійна напруга повинна підтримуватися на рівні не нижче 80В. Біксенонові лампи. Навідміну від звичайного ксенону, різняться конструкцією цоколя і наявністю спеціальної проводки. Щоб поєднати ближнє і дальнє світло в одній фарі, лампа має рухому колбу, яка використовується в обох режимах ближнього і дальнього світла фар. При перемиканні з ближнього на дальнє світло, змінюється фокусна відстань світла фари. LED-лампа. Сучасний світлодіод для автомобільних фар, напівпровідниковий елемент, який випромінює світло за допомогою струму. Такі світлодіоди загоряються швидше звичайних лампочок, вони стійкі до вібрацій, та споживають значно менше необхідної енергії, а під час монтажу використовується заводська проводка автомобіля.